joi, 9 octombrie 2014

Budapesta - destinatia perfecta...

Budapesta este o destinatie perfecta pentru un city break relaxant, de care imi amintesc cu mare placere. Dupa ce am ales perioada in care sa merg in vizita, prima grija a fost biletul de avion pana acolo. Am ales acest mijloc de transport deoarece este rapid, comod si iti ofera mai mult timp de vizita, avand in vedere ca aveam doar 3 zile la dispozitie. 

Eu l-am achizitionat pe de http://www.traveldesk.ro/ cu numai 173 EUR si ma bucur de alegerea facuta, avand in vedere ca imediat ce am ajuns si m-am pus pe vizitat. Dupa ce ai rezolvat aceasta etapa, tot ce trebuie sa faci este sa planifici, inca de acasa, obiectivele pe care le vei vizita. Daca te intereseaza lista pe care am bifat-o eu, afla ca am inceput cu Cladirea Parlamentului Ungariei, apoi Citadela si dealul Gellert, Palatul Regal, Bastionul Pescarilor, Biserica Matthias, Casa Terorii, Piata Eroilor, Podul cu Lanturi, Basilica Sfantul Stefan, Galeria Nationala a Ungariei, Opera din Budapesta, Parcul acvatic Palatinus Water Park, Marea Sinagoga, Insula Margareta (pe insula se gasesc bai termale in aer liber si o piscina profesionista unde echipa de polo, campioana Olimpica, isi desfasoara antrenamentele), Parcul Orasului si Vaci Utca pentru iubitorii de shopping. 

Vestea buna este ca in Budapesta preturile sunt mult mai mici decat in orasele de top din Europa de Vest, ceea ce surprinde placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu